onsdag 9 juni 2010

Den ultimata klänningen

Min tur ner till stan var inte förgäves. Etfer många turer in och ut ur provhytter hittade jag en underbar svart lång sak inne på Indiska. Den var alldeles lagom lång och satt alldeles utmärt. Ett riktigt kap helt enkelt.
Hittade även en underbar knälång olivgrön klänning inne på Cubus. Tyvärr var den lite trasig och de hade inte fler i min storlek på lager. Jag hade kunnat köpt den, men jag vet hur det blir med saker jag ska laga. Kommer ju hinna bli liten för klänningen innan jag ens har börjat laga den.

Bild på klänningen dyker upp om en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...