tisdag 15 juni 2010

Förberedelser inför Dublin-resan

Tänkte börja göra mig 'klar' för Dublin-resan nästa tisdag. Är så mycket jag funderar på; var är mitt pass (hittat), ska jag ha med mig Nikon och båda objektiven och ingen dator (har tillräckligt stort minne för att inte behöva överföra bilderna) eller den helt värdelösa Olympusen och datorn för överföring av bilder, vad för slags butiker som finns i Dublin (googlar just nu), vilka skor som ska med, vilka kläder, vilka väskor/väska, vad ska jag packa i och så vidare? Det är mycket som ska planeras och tänka ut. Hade inte tänkt att ha med mig alltför mycket saker dit, om det shoppas mycket måste det få plats i väskan. Tror inte att de andra är så villiga att dela väska med mig på hemvägen.

Nu är det tyvärr dags för sängen. Ska upp tidigt imorgon och fara förbi jobbet extra tidigt för att slutföra en överraskning till jobbet. Bloggar mer imorgon. Har du något tips på bra butiker eller vad för butiker som finns i Dublin, lämna en kommentar i bloggen, skicka ett mejl till chrissie.blogg@hotmail.com eller kontakta mig på Facebook (för er som har mig där).

1 kommentar:

  1. SV: Kul att du gillade den!
    Jo, men jag hittade tyvärr ingen bra stock bild och jag var för lat för att gå och knäppa en själv...hade velat ha en sida som är halvblädrad, just nu var hela boken PLATT :(

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...