tisdag 22 juni 2010

Fredag hela veckan

Igår hade jag verkligen inte stor koll på vilken dag det var. Jag var helt bergsäker på fredag, hade fredagskänsla i hela kroppen. Tyvärr så var det inte det, men vet du vad? Det gör inget, för nu har jag semester till nästa måndag.

Just nu håller jag på att packa och städa på rummet. Är trevligare att komma hem på fredag och det är nystädat än ett kaos som det är förtillfället (som vanligt). Vem vill egentligen komma hem från en resa och börja städa?

Får se om jag orkar göra några tidsinställda inlägg medan jag är borta. Kanske några bilder som jag tagit som inte har dykt upp på bloggen ännu och som inte är på blommor? Blir ingenting överengagerat eller så, bara något litet att underhålla med under tiden jag är borta.

Nu ska jag fortsätta med packningen och städningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...