torsdag 3 juni 2010

Hemma

Att komma hem idag kändes lite konstigt, det var som om någonting fattades. Det kom ingen glad pojkvän och mötte mig vid dörren med ett glatt hej och en  puss på munnen. Jag gissar på att tomheten kommer att kännas ännu mer ikväll när jag ska sova och inte hör Simons snarkningar bredvid mig. Förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge innan vi ses nästa gång.

Snart ska hela högen ta bussen in till stan. Större delen av stan stänger åtta, några köpcenter nio och småbutikerna sju. Lite udda det dära. Förhoppningsvis blir det lite shopping. Shoppade lite igår när jag och Simon gick på stan. Bilder på det kommer upp senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...