onsdag 16 juni 2010

Hemma!

Då var man äntligen hemma efter en lång dag på jobbet, en stund hos Erica, tvärt hem till mig för byte av kläder och plånbokshämtande och en tur ner till stan med Erica.
Har dock haft en riktigt fin och trevlig dag, så att den blev så lång gör inte mig något.

Jag tänkte lägga upp de bilderna jag tog på sommarfesten och bilder på det jag köpte idag på stan imorgon under dagen eller nu redan ikväll om jag orkar.
Har bytt till mig en senvakt (hurra för sovmorgon) imorgon, vilket blir härligt. Ska tydligen bli strålande väder, så jag hoppas vi blir ute mycket.

Nu är det dags för en stunds läsning i Succubus Shadows innan jag somnar. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...