lördag 5 juni 2010


Jag hade extremt sjukt otur med min Nikon. Efter ett bra tags köande i solen och insläppet hade börjat så fick inte jag gå in på grund av kameran. Och fanns det några boxar att låsa in sakerna i? Nej. Så mamma följde med mig till Jernbanetorget och låste in väskan med kameran och allt där.
Men vi smugglade in min kompaktkamera, så ett par bilder blev det ju.

Mamma var glad trots incidenten.

Jag var bara glad.

Vi stod inte alltför långt bak. Tyvärr fick jag alla långa framför mig. Oavsett hur jag flyttade på mig var de där.

Joan Jett kom upp på scenen efter sjukt länge. Spelade ivartfall tre låtar jag kände igen, Bad reputation, Cherry Bomb och  I Love rock and roll.

Fyllokaninen kom upp på scenen innan Green Day gick upp på scenen.


Konserten var awesome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...