torsdag 10 juni 2010

Måste allt ha en titel?

Åh vad jag älskar...
...Bloggar som uppdaterar mycket med bra innehåll.
...Bloggar som blir som små böcker man läser varje dag.
...Bloggare som delar med sig med en bit av sin själ, varje dag, varje inlägg.
...Bloggar som jag läser just för att jag tycker om den för att den får mig att le, inte blir irriterad eller provocerad på negativa sätt.

Denna här tjejen har en blogg som är som en liten bok, som får mig att le, som för mig att läsa hennes blogg igen och igen och fortsätta läsa när hon byter bloggställe.
Hon är en av få bloggare som får mig att bli inspirerad, dels som person men även om hur jag ska blogga och vara som bloggare.

Jag ska göra om det mesta på bloggen ett tag framöver. Vem vet, kanske till och med byta ställe att blogga på. Jag vet att jag sagt det förut, men jag funderar på att hålla det den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...