onsdag 30 juni 2010

Segt att ladda upp videor

Det går inte snabbt att ladda upp videor med Bloggers video-verktyg. Är för lat för att fixa med youtube, men det är nog det enklaste och mest troligen snabbaste sättet.
Annars händer det inte alltför mycket nu. Håller mest på att somna och dö av träningsvärken jag har fått i benen. Har ingen aning om vad jag har gjort för att förtjäna det onda.
Ska kolla upp hur man ordnar med videouppladdningen på youtube, är extremt oteknisk av mig...
Update: Sjung inte samtidigt som du spelar in. Men om du ska göra det skyll på att det är personen bredvid dig som sjunger sjukligt falskt.

1 kommentar:

  1. Jag har som tur är bara korta videos så de brukar gå ganska fort. Har också funderat på youtube, men är också oteknisk av mig.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...