fredag 11 juni 2010

Slutkörd

Jag avundas alla som tar studenten idag. När jag tog studenten var det ju bara för perfekt, gick ut med en klass jag trivdes, med vänner jag älskar, med bra betyg (majoriteten MVG/VG) och fick bland annat en Nikon D5000 + objektiv i present. Kommer ihåg hur jag, Jenna och Malin spårade om vad jag skulle få för något. Det var tider det. Så nu får alla studenter supa lagomt eller inte.

När jag fick rast idag och skulle ta mig en kopp varmchoklad så fick jag ett glas med varmt vatten. All choklad i maskinen var slut. Hur otur är inte det? Turligt nog hade jag ett paket Pocky i handväskan så mitt sockerbehov blev då räddat.

Ikväll blir det att sova tidigt. Imorgon händer det saker hela tiden. Före tio ska jag vara hemma hos Erica för tio i tio ska vi ta bussen in till stan för att gå på föröppningen av det nya Outland. Sedan blir det kanske att äta något innan jag ska vara fotograf på en stickningsgrej och Erica ska vara deltagare. Klockan sex ska jag på sommarfest med jobbet och blir det inte alltför sent så ska jag kanske förbi Erica igen. Men vi får se, vill ju trots allt inte störa hemma hos henne alltför sent på kvällen.

Nu ska jag fortsätta prata med Simon. Ha en tevlig helg.
För övrigt kommer det bli skitväder imorgon. Jag som hade tänkt ha på mig långklänningen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...