onsdag 9 juni 2010

Svart långklänning?

Jag håller på att leta livet ur mig efter en helt vanlig svart långklänning med smock vid bröstpartiet. De jag har funnit har snabbt blivit utsålda eller finns inte i min storlek. Tror inte jag var riktigt menad att ha en långklänning.
Ska kanske ta en tur in till stan redan ikväll och se vad jag hittar. En av de fina sakerna med Oslo (som jag även nämnt tidigare) är just att om man hittar en sak i en av de vanliga klädbutikerna (H&M, Cubus, Lindex, Gina Tricot, Kappahl, Carlings) men det man hittat är slut i den butiken eller i fel storlek, så har man ett par till att välja mellan. Men förhoppningsvis tar det inte alltför lång tid innan jag hittar det jag letar.

Nu ska jag kolla banken innan jag far ut. Tar med mig kameran och ska försöka att ta några bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...