måndag 21 juni 2010

Till Dublin

Imorgon halv sju på kvällen åker flyget mot Dublin. Ska bli riktigt spännande. På onsdag blir det först lite shopping innan Green Day-konserten. Men i ärlighetens namn ser jag mer fram mot förbandet, som den här gången är Paramore. Underbart.
Jag kommer hem igen på fredag, så bloggningen kommer vara riktigt värdelös. Jag kommer inte ha med mig min Nikon på grund av stöldrisk. Därimot kommer med kompakta digitalkamera och dator att följa med. Är inte lika rädd om de...

Sedan på söndag blir det nog en tur till Tusenfryd. Blir första gången jag är där. Ska bli spännande att se vad för attraktioner och annat skoj som finns där.
Veckan efter på tisdag blir det att gå på förhandsvisningen av Eclipse. Fick reda på idag att han som spelar Paul kommer förbi. Inte illa.

Nu är det dags att sova. Är inte det minsta lilla pigg. God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...