söndag 25 juli 2010

Bilder från Mandys Super Duper Sweet 16

Jag var inte menad att bli bra på bild igår...

Linus (Lilius) och Mandy fick tag på min kamera...

Vi blev bjudna på bål/punch. Norrmänn kan inte säga bål utan det låter mer som engelska ordet för boll (ball)

De flesta tog bilden oseriöst och sedan kommer jag med min ... grimas?

Fråga inte ens...

Av mig och Erica fick Mandy ett cupcake-halsband...

En Hello Kitty pez-figur...

och stooor Pocky.

Av sin sambo fick hon en kjärlighet på pinne (=klubba)

Men det var inte helt en vanlig klubba

Utan en liten ask med en fin ring i

Efter presentöppningen blev det att döda piñjatas



Senare blev det även stol-leken. Jag kom på andra plats.

Den bilden fick vara med för den var underhållande ^^

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...