torsdag 1 juli 2010

Dagens shopping

Jeans, 1399 kr, Nudie Jeans co, Carlings
Gimme a hug-linne, 149 kr, Red label, Carlings
Gimme chocolate-linne, 149 kr, Red Label, Carling

Sedan blev det ytterliggare ett par jeans från Lee som skall hämtas ut imorgon. Har tydligen sjukligt korta ben när det kommer till jeans. Vilket är synd. Alla slitningar och dylikt hamnar då alltid fel på mina ben.

Direkt efter jobbet imorgon skall jag hem till Erica, Björn och Mikkel för att äta middag. Det ska bli riktigt trevligt och är något jag ser fram emot väldigt mycket. Efter middagen ska jag och Erica in till stan för att shoppa lite till och möta upp min syster. Man kan ju tycka att jag borde vara less efter dagens shopping, men det är jag verkligen inte. Inte för att jag kommer köpa nå mycket, men något litet lär få följa med hem (läs sockar)

Nu är det dags för sängen. God natt

1 kommentar:

  1. Du är en shopaholic men vet du vad? Jag älskar dig ändå! :D

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...