fredag 16 juli 2010

Dead in the family

Idag har det varit en dag man känner sig trött och sliten, oavsett vad man har gjort. Är glad att jag inte har lagt något barn idag, för det hade blivit någon halvtimmas sömn bara där.
Annars har det varit en glassätande-, bokshoppande- och en timmes powernaping-dag. Det är inte dumt det, fast mamma påstår att powernapar inte är på en timme. Jag tror inte helt på henne.

Helgen kommer att fortsätta i spanderandets tecken, ty imorgon är det Tusenfryd med Tina som gäller. Känns lovande om jag ska vara ärlig. En eller annan kamera kommer att vara med. Sedan hur ofta den ifråga är framma är en annan femma.

I övrigt vill jag tipsa dig min läsare att inte använda ett presentkort på 300 kr som bokmärke, lämna boken med presentkorten hemma och sedan köpa vad-det-nu-än-du-har-presentkort-till för sisådär nästan 500 kr. Det svider i plånboken (not). Men nu har jag ju en orsak att gå dit igen för fler roligheter.

Stay in shadow folkens.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...