fredag 23 juli 2010

God morgon


Egentligen känner jag mig helt ur form, har fortfarande ont i halsen. Men det kommer helt säkert gå alldeles fint idag på jobbet. Vi har planerat in en utflykt, jag kommer bara inte på till var den är. Men det går säkert fint bara jag har ordentliga skor på mig.

Direkt efter jobbet blir det att fara hem till Erica för middag och se på film. Har ingen aning om vad det blir att se, hon köpte en hel del filmer igår men har ett par hundra filmer hemma från förr. Men något spännande blir det nog.

Det är fint att jag lyckas ta mig genom en hel dag utan att skada mig alltför allvarligt eller tappa bort mig, när jag har noll koll på vad som kommer att ske under dagen. Men det går förhoppningsvis bra.

Nu - frukost.

PS. För övrigt så är mitt internet helt värdelöst. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...