lördag 31 juli 2010

Kerrang Radio

Äntligen lördag. Ligger just nu i sängen och lyssnar på Kerrang Radio. Kerrang är min absoluta favorittidning någonsin. Det var tack vare den jag och Jenna började lyssna på Paramore ett halv år innan de slog igenom i Sverige och andra trevliga artister. En underbar tidning om man är fan av all slags rock och alternativ musik.
Tyvärr så är den helt omöjlig att få tag på i Oslo, den finns seriöst inte. Men jag ska fortsätta leta.

Drömde en hel del skumt inatt. Kallade föredetta vänner för en del fult, men det är kanske inte så ovanligt? Annars så var väl drömmen riktigt trevlig om jag ska vara ärlig. Inge snusk eller liknande, men jag drömde en hel del om de från Naturbruks, de som jag gillade det vill säga. Och det är ju aldrig dumt.

Idag ska jag möta upp några vänner för att hämta en sak och säga hej då innan de flyttar. Tycker att det är lite fräckt att flytta just när man lärt känna dem. Men men, inte så mycket man kan göra åt.

Annars får jag se vad dagen bjuder på. Kanske far förbi Botanisk hage, om jag inte stöter på några andra filurer när jag är på stan som vill hitta på något.

Nu är det dags för en dusch och sedan frukost.

Over and out.

1 kommentar:

  1. vi hittade dom väl närmare 1 år innan dom slog igenom här ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...