lördag 17 juli 2010

Tusenfryd

Jag och Tina påväg upp för rulltrappan till Tusenfryd.

Jag provar lyckan med att kasta bollar mot burkar. Vann inget första gången...

...men skam den som ger sig.


På andra försöket vinner jag andra priset. Var egentligen en hemsk apa, men jag viftade lite på fransarna och fick byta till mig en vodoo-docka.

Jag och Tina i vikingaskeppet. Var ett alldeles lagomt pirr i magen om du frågar mig.

Jag och Tina i timmerstockarna. Jag lyckades få allt vatten på mig. Snacka om störande.

Var ju bara tvungen att sitta där lite grann.


Självklart gjorde vi lite mer än bara det på bilder. Vi provade såklart Nightmare, och vet du vad, den var mycket bättre den här gången än sist. Kan bero på att vi köade mycket mindre och inte i stekande sol och väl i attraktionen så fick vi sitta långt fram. Det gjorde stor skillnad. Man får poäng under tiden man åker som sammanställs i slutet. Tina kom på första plats och jag på andra. Inte helt illa.

Sedan ville Tina prova på Spider Spin (???), men inte jag. Filmade medans Tina åkte så att du som läser kan få se.

Annars har det varit en riktigt trevlig dag. Är alldeles slut nu och lär väl somna om ett par timmar, men det gör inget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...