söndag 15 augusti 2010

Aicon-shopping

Mandy och Dexter passar på Mandys föräldraras asiatiska matbutik, så jag hade beställt lite dango/sweet dumplings av henne. Hoppas de smakar gott.

Min första Living Dead Doll. Har velat ha en ända sedan jag hörde talas om den första gången för cirka sju år sedan.

Blev självklart Sadie as Alice in Wonderland. Hade ju tänkt köpa henne i Dublin, men gjorde det, uppenbarligen, aldrig.

Måste helt klart införskaffa hennes klänning och så vidare och cosplaya henne. Tycker hon är alldeles bedårande hemsk.

Eftersom hade jag hade handlat för en viss summa hos Outland på Aicon så fick jag en mask. Har ingen aning om vad jag ska ha den till, men den är lite charmig så jag hittar säkert något användningsområde för den.


Jag fick ha mina saker hos Outland på Aicon, så jag slapp och gå runt med allt hela tiden. När vi skulle hämta mina saker var det världens rush, visade sig att de gav bort en del av sakerna gratis. Och det missade vi. Men en av de som jobbar där hittade två kuddar jag och Erica fick. Hur snällt var inte det? Sedan var ju kudden otroligt charmig också.
Karaktären på kudden är Totoro från Min granne Totoro.

Tyget på baksidan var ju sjukt gulligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...