söndag 15 augusti 2010

Bilder från Aicon

Erica/Edward på bussen

Jag och Erica/Edward inne på Outland. De tyckte våra kostymer var riktigt bra. Det tyckte vi också.


Erica/Edward försökte att dricka själv. Det gick om hon/han använde sugrör

När vi skulle ta en nypa luft träffade vi på Mandy som hade klätt sig som en maid.

Jag tog lite bilder på karaktärer från Kingdom Hearts II (som var ett väldigt populärt tema bland cosplayarna)

Sora och Roxas från Kingdom Hearts II


Dexter som butler och Erica/Edward


Så går det när Edward Scissorhands ska klappa en enhörning och är lite oförsiktig.

Lucius Malfoy från Harry Potter saga. Hon/han hade en replika av staven Lucius använder i filmen, men den blev beslagtagen i vapenkontrollen.

Avatarer

Jag och Jonas dansar karamelldansen

Jonas i sin Snorlax one piece.



Punisher var på Cosplaydating.

Jin från Tekken gör lite maidlyftning.


Erica tyckte jag skulle ta bild med killen som hade skylten, men jag ville bara ha bild på skylten (tyckte den var rolig). Pojken var typ 14(?) så han lär ju få en chock när han upptäcker att fjortisen han trodde hade en d-kupa egentligen bara var fejk....

Vi var ju bara tvugna att ta bild bredvid en frisörsalong.

3 kommentarer:

  1. Hei!

    Kan jeg få Avatar-bildet :)? Er jeg som er den ene av de :).. Hehe!

    SvaraRadera
  2. Svar till anonym: Gör det du :)

    SvaraRadera
  3. Heihei, kan jeg få Lucius bildet?
    Det er meg nemlig ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...