måndag 30 augusti 2010

Fällfors

Efter en dag på stan med farmor och ett par tusenlappar fattigare sitter jag nu i Fällfors hos min farmor och farfar.
Turen på stan gick riktigt bra, fick med mig en hel del kläder och annat trevligt som dyker upp på bloggen så fort jag hittar ett bättre internet. Träffade även på en del ansikten som jag kände igen, iövrigt har Skellefteås befolkning blivit helt annorlunda på detta året som jag har varit borta. Förut kände man igen nästan allas ansikten, men nu är det bara en bunt med nya ansikten på stan.

Kommer tillbaka till Skellefteå imorgon på dagen någon gång, men kommer nästan direkt att åka vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...