onsdag 4 augusti 2010

Onsdag

Onsdag och senvakt. Inte alltför illa, kunde ha varit värre. Hade hoppats kunna hitta på något med någon idag, typ hänga i en park eller gå på bio, men nej. Jag ska hjälpa till att sitta barnvakt till min yngsta syster. Men inte hela kvällen hoppas jag. Fast å andra sidan kan det vara härligt med en till hemma dag. Beslut, beslut, beslut.  

Provade det nya nagellacket jag köpte igår. Resultat blev bra där  man användt mycket färg och lite halvdåligt där det bara hade varit ett tunt lager. Ska göra om det senare ikväll (om det inte sker något annat) och då välja ett annat underlack än mörklila till det mörkblåa överlacket.

Nu ska jag börja fara till jobbet. Blogger mer senare.

1 kommentar:

  1. Svar: Aha, konstigt att de har ändrat det så att man inte längre får fota, jag hade gärna velat ha foton där inne, tyckte det var riktigt intressant! :D Jaaaha, juste, så var det :) tack

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...