lördag 28 augusti 2010

På tåget mot Sundsvall

God morgon världen. Jag lyckades ta mig helt smärtfritt på tåget mot Sundsvall, inga komplikationer eller någoting. Dock så kommer jag mest troligen få lite problem i Sundsvall, har nämligen bara tio minuter på mig att ta mig från tåget till bussen. Är säkert ingen lång väg att gå, men jag gillar att ha god tid på mig när jag reser.

Tyvärr så åker jag baklänges, vilket gör mig otroligt åksjuk. Jag kommer därför inte spendera så mycket tid vid varken datorn eller min bok som jag har med mig.

En sak som gör mig lite ledsen är att det verkar vara höst här nere i Stockholm. Träden börjar bli gula och falla av och det är otroligt kallt. Så här kallt har jag inte haft det på ett par månader, kommer nog ta en stund att vänja sig vid det.
En annan sak som gör mig lite ledsen är att se hur skitit det var på centralstationen. Det låg avföring lite överallt och luktade äckligt.

Nu är det dags för biljettkontroll och frukost. På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...