fredag 27 augusti 2010

Skellefteå here I come!

Äntligen har jag packat klart. Har med mig en hel del ätbart till mina småsyskon och Simon som tar en del plats i resväskan, i övrigt så har jag med mig otroligt mycket kläder. Finns nog ingen chans att jag hinner använda allt när jag är i Skellefteå. Och mest troligen kommer garderoben att utökas lite grann under tiden jag är där. Borde kanske packa om och ta ut lite grejer. Äh, det orkar jag inte.

Nu ska jag städa rummet så det är rent och fint när jag kommer hem igen. Bloggar mer när jag sitter på tåget till Sundsvall (om jag hittar till tåget förstås). Ha en fin fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...