onsdag 11 augusti 2010

Som en dränkt katt

Idag var kanske inte den trevligaste dagen att vara på utflykt på, men det är bara att ha på sig rätt slags kläder så går det mesta.
Dock så slutade det ändå med att jag såg ut som en dränkt katt. Något smart-ass (läs jag) hade lyckats ta loss huvan på min regnjacka. Inte den smartaste idén jag har haft, men vad kan man göra åt medfödd korkhet?

Ikväll blir det att vila och ta det lugnt. Skall försöka ta mig i säng någorlunda tidigt, går runt om dagarna och är otroligt trött, vilket blir väldigt slitsamt. Jag blir på ännu sämre humör och irriterad på allt. Jag behöver verkligen ha sömn för att fungera som person.

Kommer upp ett inlägg senare med lite bilder från utflykten igår (alltså bilder på blommor och djur). Så kolla in igen lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...