söndag 22 augusti 2010

Söndag

Det var riktigt trevligt att se alla Underworld-filmerna på rad, har som sagt aldrig gjort det förut. Men nästa gång det sker (för det kommer hända igen) så blir det med folk som faktiskt tycker om filmerna och folk som inte är mer för verkligadokumentärer utan kan hantera att det just är film och att saker inte alltid stämmer överrens med saker man faktiskt kan göra. Men man lär sig av sina misstag.

Idag har jag fått ordentligt med sömn, vilket är otroligt häligt. Dock så försvann halva dagen på grund av det, så mina Botaniska trädgårdsplaner får göras en annan dag. Idag blir det att städa. Far ju trots allt till Skellefteå på fredag och vill gärna att rummet ska vara rent och fint innan jag och när jag kommer hem igen.
Nu i veckan måste (oj vad jobbigt) jag in till stan för att göra ett par ärenden. Inge mer spännande än att mitt PSP behöver en ny laddare och Assassins Creed. Jag beroende av A.C? Nej då inte alls.

En bild min andra halva Jenna har tagit.

4 kommentarer:

  1. hehe. Er ikke lett for deg å finne noen å se film med nei ;)

    SvaraRadera
  2. Sv til Kyrre: Nei jeg veit. Du og Bao gikk veldig bra, faktiskt. Men det är så mye småting som gör meg irritert. Men det kanskje bare er jeg som har för höye krav på de jeg ser på film sammen med?

    SvaraRadera
  3. Du får lage en liste over ting som irriterer deg. Så kan man jo møtest på midten ;) Og når man har maraton, så blir hvertfall jeg sliten på slutten. Pluss, må dessverre si at det kanskje ikke var de beste filmene jeg hadde sett. Og da blir jeg litt ekstra tullete ;)

    SvaraRadera
  4. Sv til Kyrre: Lage en liste på ting som irriterer meg blir ulike fra dag til dag. Allt beror på vilket humör jeg er på.

    Jeg vet att de ikke er de beste filmerna, men så lenge man tåler att det er just film, att det sker ting där som ikke sker IRL og att det ikke alltid er som man er van vid att vampyrer og varulver skal vaere så er jeg nöjd. So what att vampyrerna der tål sölv eller att i film så går det an att fly tanks.
    För meg så gjör det ikke noe hvis dere tuller, bara man ikke sitter og sier nei men vampyrer tåler jo ikke sölv og lignende. Hvordan vet man att vampyrer ikke tåler sölv? Vampyrer existerer ikke og det er ulike fra berettelse til berettelse om hvordan vampyrer skal vare.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...