fredag 6 augusti 2010

Spelkvällar är inget att skämta om

Igår så skulle vi egentligen ha spelat Risk, men det blev Axis & Allies istället. Inget av de spelen är något för mig, jag klarar inte av taktikspel (det är för mycket tänkande bakom det hela), men det gick någolunda bra. Jag dog dock inte först i alla fall. Det om något är positivt.

Efter spelkvällen for jag hem till Kyrre och Bao och såg på hans lägenhet. Den var alldeles underbar. Alldeles lagomt stor och allt. Så Kyrre om du blir less på din lägenhet får du gärna höra av dig (höhö).
Där blev jag till kvart i elva, så bloggning var inte direkt första prion när jag kom hem. Sömn är inte helt fel när man hade varit vaken sedan fem på morgonen och skulle upp fem igen dagen efter (as if, jag försvo mig jäkel men lyckades ändå se ut som en rockstjärna på jobbet).

Men nu är det äntligen helg. Har inga planer (vad jag vet av, men jag får ju aldrig reda på något så) inför helgen, men det sker alltid något. Mest troligen blir det en shoppingrunda imorgon med antingen Erica, eller min syster Johanna och hennes kompis.

Bilder från de senaste dagarna dyker snart upp.

2 kommentarer:

  1. Godt å høre at du likte leiligheten min da! Blir nok lenge til jeg bytter, men er bare å komme på besøk ;)

    SvaraRadera
  2. Good post and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thanks you on your information.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...