tisdag 10 augusti 2010

Tisdag

Idag på jobbet gick det faktiskt riktigt bra, for på utflykt med ett par barn och några vuxna. Plockade hallon, såg på olika djur och blommor, en riktigt trevlig dag om jag ska vara ärlig.
Efter jobbet for jag hem till Erica och tog hennes son med mig från jobbet. När jag sedan skulle gå var det två andra pojkar som också ville följa mig hem, men det fick dem inte. Sötnötar.
Hos Erica åt vi middag och for rätt så direkt efter maten in till stan för lite shopping till lördagen. Ser verkligen fram emot det som sker då. Kommer dock bli intressant att se om jag klarar att hålla mig till en karaktär helt olik mig, men det ordnar sig säkert.

Imorgon efter jobbet blir det en hel del städning och lite packning. Känner att jag har lite ont om tid till det mesta nu förtiden, vilket känns... konstigt.
Packningen blir inför fredagen, för då blir det övernattning hos Erica så vi hinner stiga upp tidigt på lördagen för att göra oss klar. På fredag hade jag egentligen planerat in Underworld-maraton, men jag orkar inte. Att sedan se massa andra filmer och True Blood hos Erica är aldrig dumt det heller. 

Nu är det dock tyvärr dags för sängen. Hade gärna haft ett par timmar till på ett dygn men så är det bara inte. Imorgon blir det en till utflykt men denna gången till Ekeberggård. Hoppas det blir någorlunda bra väder, inget regn och ingen sol, då blir det som bäst. 

God natt.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...