tisdag 24 augusti 2010

Underbara barn

Imorse så såg ett av barnen mig genom fönstret på dörren in till min avdelning och sa sedan till sin mamma: Nå skal jeg gå og hilse på Christinaen min. Hur underbart är inte det?

Ikväll blir det att börja packa och gå igenom min packlista för att se om det är något som behöver tvättas eller fattas inför Skellefteå-resan. Ser verkligen fram emot fredag och speciellt lördagen. Kommer att bli riktigt trevligt och träffa Simon, Jenna, Malin och resten av familjen. Var som sagt ett bra tag sedan sist jag såg dem (Inte Simon dock. Han var ju här under majmånad).

Och nu till en låt som Simon har gjort mig beroende av. Den fastnar extremt lätt på hjärnan. Superstörande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...