måndag 16 augusti 2010

You are the truth, outscreaming these lies


I vanliga fall brukar jag snooza i fem minuter innan jag vaknar, och då sedan fortfarande ha koll på klockan. Men imorse snoozade jag i en timma och kvart. Vilket jag inte märkte förrän tjugo minuter innan jag skulle vara på jobbet. Men ingen fara, jag kom i tid.

Ikväll så provade jag de lilablå dango/sweet dumplings jag köpte av Mandy. Åh vilken besvikelse. Konsistensen var aningens gummiaktig och de hade ingen smak alls. Men jag har fortfarande de i sesamfrön kvar att prova, hoppas att de är bättre.

Nu är det tyvärr dags att sova. Behöver så många timmars sömn jag kan, annars är jag inte helt fungerande (men det är jag ändå inte vid närmare eftertanke...).

Bloggar mer igen imorgon. Har lite foton från igår som jag inte har visat ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...