tisdag 28 september 2010

And boy did they have fun behind the sea

Äntligen börjar min coscon-kostym med tillbehör ordna sig. Klänningen jag sydde blev en decimeter för stor på bägge sidor, så nu har jag fått hjälp med att minska den. Sedan var det linserna jag beställde veckan innan jag for till Skellefteå som jag fortfarande väntar på, men idag tog jag tummen ur och for in till stan för att köpa ett par från en butik. På Teknikmagasinet köpte jag ett par vita linser och imorgon ska jag hitta fram till Manglerud senter där det finns svarta. Har varit där ett par gånger förut, men det underlättar inte för mig när det kommer till mitt lokalsinne. Förhoppningsvis går smärtfritt, men med min tur kommer bussen/whatever jag tar mig dit med köra i diket. Ni får hålla tummarna där hemma om att allt går bra.

Nu är det dags för sängen. Kommer bli en lång dag imorgon på jobbet. Alla pedagogiskaledare ska ha möte och den som har fått huvudansvaret är lilla jag. Så blir det kaos imorgon är det helt enkelt mitt fel. Men det kommer gå fint, det har det gjort förut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...