onsdag 15 september 2010

Holy...

Det var så otroligt länge sedan jag var mentalt och fysiskt utsliten efter en dag på jobbet, men den här dagen har vart otrolig. Småsaker som varit lite halv stressande och sedan ett brandalarm som går igång kan få vem som helst att bli trött i hela kroppen. Får hoppas att morgondagen blir bättre.

Nu blir det att äta Dots, läsa lite grann i någon chick-litt som ligger framme och prata med den underbaraste Simon. Saknar han så hjärtat gör ont, men det är inte så mycket att göra åt för tillfället. Lite hjärtsmärta är det värt i längden. Och jag ska göra iordning morgondagens blogginlägg. Herre..., hur kunde jag nästan glömma det?

Sedan skall vi tänka en ond liten tanke till Jenna som kommer att vara ett tag i värmen på Rhodos. Avundsjuk, jag? Nej då. Jag skulle dö i värmen och brännas i solen.

3 kommentarer:

  1. oi flor
    amei teu blog
    lindo texto
    seguindo aki
    passa no meu blog e se gostar segue tá?
    Bjim

    SvaraRadera
  2. Inget fel på att vara på Rhodos, just nu vill jag bara tillbaks dit igen!

    Dessutom så hade jag ju en helt underbar utsikt å då syftar jag inte enbart på naturen, att Slovaker kan vara så underbart dregelbara!

    SvaraRadera
  3. svar till Jeayl: Haha kan tänka mig det. Har blivit tvärkallt i Oslo. Inte det minsta lilla mysigt eller trevligt.

    Hohohoh... Kan tänka mig det ;) Gissar på att det inte bara var solen som höll dig varm ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...