söndag 5 september 2010

Home Sweet Home

Har haft en riktigt fin Skellefteå-resa, var alldeles underbart att få träffa mina älsklingar efter otroligt lång tid utan dem. Jenna och Malin som jag har sett i stort sett varje dag under hela gymnasiet är speciellt konstigt att inte träffa lika ofta längre. Simon har jag ju träffat lite oftare än dem, men han saknas också väldigt mycket. Sedan är det ju mina syskon, pappa, farmor och farfar som jag heller inte får träffa så ofta. Men så fort jag får lägenhet här i Oslo så misstänker jag att jag kommer få en hel del besök. Gör dock inte mig något, ser faktiskt fram emot det.

Resan ned hit gick riktigt bra. Var dock väldigt drygt att åka tåg, turligt nog hade jag med mig Simon som sällskap. Att resa med någon klår helt klart att resa ensam. Har en del bilder från Skellefteå-rean att visa. Men de får dyka upp imorgon under dagen som tidsinställda inlägg. Är så mycket att visa så det blir bättre att ta det över flera inlägg.

Nu ska jag läsa lite grann innan jag ska sova. Ska trots allt till jobbet imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...