torsdag 2 september 2010

Shopping och lazerdome



Bilder på farmor och farfars hund kommer snart, måste bara gå igenom bilderna på han först.


Igår tog jag en tidig buss in till stan för att möta upp Jenna för lite shopping. Blev lite magneter och nyckelringar, böcker och mat på Subway. Var riktigt trevligt att träffa min älskade bästis igen efter typ åtta månader. Det är riktigt länge det utan min Jenna. 

Efter middagen mötte jag och Simon upp Johanna och Angelika för lite arkadspel. Det har ju trots allt öppnat en arkadhall i Skellefteå och då är det nästan ett tvång för mig att besöka den. Älskar nämligen skjuta saker-spel, flipper, racerspel och andra typiska arkadhallsspel. När vi var klara med att dräpa zombies (=alla småmynten tog slut. Dumma sista bossen) så provade vi på ett spel med Lazerdome. Jag och min syster fick alldeles grönt hår, inte direkt läckert. Sedan så blev jag tydligen mer rosa i ansiktet och sjukt fräknig. Tar det inte som en komplimang direkt. Hoppas jag hinner dit en tur till innan jag far hem till Oslo igen. 

Idag blir det samma visa, ska ta bussen in till stan nu snart för att denna gången möta upp både Jenna OCH Malin lycka

Nu måste jag börja göra mig klar så jag inte missar bussen. Ha en fin dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...