måndag 25 oktober 2010

Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars? I could really use a wish right now


Vilken underbar början på en underbar vecka. Inte.
Har haft en förfärlig huvudvärk hela helgen som kom krypande tillbaka idag under jobbet. Det var bara att snällt kravla sig hem igen innan jag blev galen. För det är jättetrevligt när huvudet känns som om någon körde en elvisp i skallen på en.
Så större delen av dagen har jag läst och vilat. Det (och inga snabba huvudrörelser eller djupare tankar ) verkar vara grejen när det kommer till att bli bra igen. Imorgon blir det en ny dag på jobbet, så det blir bra.

Resten av denna veckan kommer bli bättre än idag. Imorgon är det inga större planer, kommer kanske ta tag i mer ommöblering av rummet efter jobbet, men vi får se om jag orkar. Är en extra säng som ska hitta en ny plats inne på mitt rum (läs under sängen) och det är lite mer komplicerat än det verkar vara just nu.
Onsdag är det zumbaträning, om det inte blir hänga upp saker på väggarna och annan städning på jobbet. Men det vet jag inte om det blir.
Torsdagen är dagen det verkligen händer mest under veckan. Förhoppningsvis blir det att ta ut ett par timmar och använda dem till shopping, spelande på Outland (hurra för halloween-tema på spelen) och *trumvirvel* dokumentär om My Chemical Romance. Kan du tänka dig en bättre torsdag? Nej, tänkte väl det.
Fredag är oplanerad och lördag blir det halloweenkostymtävling på Outland. Kommer att ta med mig kameran och ta bilder på alla hemska kostymer som kommer vara där. Ser verkligen fram emot halloween, helt klart den bästa högtiden* (*efter julafton och min födelsedag. Eller tja, alla dagar där det innebär att jag får saker är fina).

Det känns trevligt med en välplanerad vecka med bara massa trevligheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...