torsdag 28 oktober 2010

En lugn torsdagsmorgon

Jag älskar känslan av att vakna en helt vanlig torsdag utan att behöva stressa. Vill jag sova en timma till så kan jag det, för jag har inte bråttom till något. Och det ska jag fortsätta med resten av dagen. Jag har sett fram till den här torsdagen sedan förra veckan, för idag är det shopping som står på listan. I vanliga fall går jag in i en butik, ser mig lite snabbt om för att se vad som finns och går sedan ut igen. Idag ska jag ta tid på mig. Strosa omkring och bara slappna av. Tror att jag behöver det.

Men det är inte bara shopping som gäller. Hade även tänkt äta middag på en restaurang (alltså inte Burger King eller Subway), spela brädspel med vännerna på Outland, göra en tidig kväll hem för att se på My Chemical Romance grejen halv tio och även se hur det går för alla mina paket. Ni vet, alla de där viktiga sakerna i livet.
Jag har även tänkt att leka turist idag, så kameran kommer att bli mer använd än vad den i vanliga fall är.

Ha en fin torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...