fredag 29 oktober 2010

Gårdagens shopping


Blev lite shopping igår, bland annat två klänningar från Monki, en stickadtröja från Monki, ett paraply och en kamera.
Kameran är mer min blogg/konsert/övrigtkamera (exempelvis vid de få gånger jag faktiskt går ut). Jag älskar min Nikonkamera, men det är inte alltid det är så smart att ta med den ut (konserter och annan utgång), och min gamla Olympuskamera har nu gjort sitt, så det var dags för en ny övrigkamera :)

Idag så provade jag den, och den tar faktiskt bra bilder. Var lite orolig att bilderna skulle bli crap, men de blev bra. Älskar hur bilderna blir i displayen, superfina klara färger med bra detaljer.
Testbilder dyker upp senare idag.

1 kommentar:

  1. Jag älskar också att fota. Känner att jag blir bättre och bättre på det. Har en tävling på min blogg.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...