fredag 15 oktober 2010

God save us all

Äntligen fredag och början på en ny helg. Har inga egentliga planer, vet bara att jag måste en tur in till stan imorgon för lite shopping. Förhoppningsvis inga kläder (host), men jag vet att jag behöver en sådan där grej att he glasyr  på muffins med. Ska nämligen baka en hel del muffins i helgen till måndagen. De på jobbet var väldigt intresserade i mina cupcakes, så vi får se hur det går. Ätbart kommer det att bli, och färgglatt. 

Nu ska jag njuta av denna underbara fredag och ha aningens panik över att alla mina böcker är utlästa. Varenda en i min bokhylla. Sorgligt? Lite grann.

Ha en trevlig helg.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...