lördag 23 oktober 2010

It's a one-way ticket to a madman's situation


Det kommer att dyka upp något slags recept på mina regnbågsmuffins. Men egentligen är det inte det minsta lilla svårt om man tänker efter. Bara gör en vanlig muffinssmet aningens tjockare än vanligt, dela upp den i sex olika skålar som du färgar i regnbågensfärger (röd, orange, gul, grön, blå, lila) som du sedan klickar lite av varje färg i muffinsformar. Hjälpte det eller ska jag göra ett bättre muffinsinlägg senare?

Dagen kommer att spenderas nere på stan. Kommer att fara förbi House of Oslo och se på heminredning. Det är alltid lika trevligt. Behöver lite av vart inne på mitt rum, och ibland kan det vara trevligt med annat än Ikea.
Kvällen får vi se vad som sker. Ska mest troligen och fira en bekant som fyller år imorgon. Ska bli trevligt att komma ut. Har varit strandsatt nu i flera dagar känns det som. Men vi får se vad som händer.  

Ska se om jag orkar släpa med mig kameran på dagens äventyr. Glömde ladda batteriet till den igår, så vi får se hur länge batteriet håller idag..

Önskar innerligt att jag egentligen satt på ett plan till London idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...