måndag 4 oktober 2010

Oh damn...

Har ju en blogg ja. Hade nästan glömt bort den.

Hade planer om att visa bilder ifrån CosCon i lördags, men att ladda upp bilder fungerar inte. Konstigt värre. Ska ta reda på mer om varför - senare. Har så mycket annat för mig (Kingdom Hearts Birth by Sleep), och... Inte så mycket mer egentligen, men vi kan låtsas att jag har viktiga saker för mig.

Idag när jag kom till jobbet trodde de vuxna att jag var en ny vikarie och barnen bara tittade på mig med stora ögon. Är inte så konstigt när man går från ljust till mörkt hår. Fick även frågan om varför jag inte hade gjort det tidigare (tonat håret). Det har jag inget bra svar på egentligen. Sedan fick jag höra att jag ser ut som Katy Perry. Bra eller dåligt?

Nu ska jag försöka lösa detta bildproblemet. Blogspot har bytt uppladdningssätt (igen!). Det hjälper inte direkt vi som är teknikhandikappade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...