tisdag 12 oktober 2010

Rockefeller

Ska snart bege mig ut på stan. Ska nämligen på konsert ikväll på Rockefeller. Trevligt värre. Ska bli underbart att gå och lyssna på bra live-musik, har vant mig så otroligt till att gå på konserter det senaste året så det är oklokt. Turligt nog så är ett par till jag väldigt gärna vill fara och se bland annat Lady Gaga, Bullet for my Valentine, Avenge Sevenfold, Within Temptation (någon får dock gärna förklara för mig varför det står Within Temptation, men informationen är för Lamb of God?), Deftones.
Det som vore mest awesome vore om My Chemical Romance bara råkade passera Oslo i förbifarten nu under deras turné, för gissa 1000 gånger vem som kommer vara där. Ja inte då jag...

Men ikväll är det Danko Jones som gäller. Kommer inte att ha med mig någon kamera, utan ska för en gångs skull faktiskt bara fokusera på själva konserten och hur vida allt kommer med på bild och om det inte blir alltför suddig. Ha en trevlig kväll.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...