måndag 15 november 2010

Crash and burn, young and loaded



Förra veckan fick jag hem ett litet paket som innhöll åtta små pins och i helgen fick jag hem en litet lapp om att ett paket väntar på posten.
Idag hämtade jag ut det och paketet innehöll två t-shirts. Nu är jag helt klart redo för My Chemical Romance nya album som släpps om en vecka.

Fick tyvärr ett 'sorgligt' e-mail från Warner Bros idag. I special edtition av albumet skulle det följa med en ray gun och lite annat smått och gott. Idag fick jag reda på att ray gun:en och lite av det andra inte kommer förän i början av nästa år. Som kompensation så får jag ladda hem albumet på söndagen och ett presentkort på $15 till my chemical romance shop. Inte helt dumt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...