lördag 27 november 2010

En lördag

Idag skulle jag och Simon till stan för att handla julklappar. Dock så var de flesta redan införskaffade i torsdags, så nu är jag nästan färdig. Men det blev lite saker till mig som fick följa med hem idag från Monki. Jag provade den röda klänningen jag bloggade om igår, och ja den var alldeles, alldeles underbar. Men nej,  den var ändå inte helt rätt. 


Julpyntet har åkt fram längs Karl Johan. Mest troligen har de hängt där ett tag, jag har bara inte sett det. 

Sedan var jag så snäll så jag bjöd hela familjen på pizza från Peppes. Var riktigt gott :)

Annars ikväll hade vi tänkt gå hem till Erica för en spelkväll, men Simon ska absolut gå och få feber, så vi blir hemma och ska se på K-ON!. Riktigt sött anime-serie om du frågar mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...