tisdag 9 november 2010

You are your own sight


Idag när jag kom hem från jobbet märkte jag att igår inte var min dag alls. Jag har haft smärtor i armarna, ryggen och skuldrorna. Inte det trevligaste direkt.
Men dagen har gott mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. 

Kvällen kommer att tillbringa vid mitt PSP. Vill bli klar med Kingdom Hearts Birth by Sleep någon gång. Tycker att det är riktigt drygt när spel aldrig tar slut.
Kommer nog även mest troligen måla om naglarna idag. Fick något anfall idag och började ta bort det jag målade dit för två dagar sedan. Totalt onödigt när det såg ut som nytt.

Bloggar mer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...