lördag 11 december 2010

30 days of christmas....

Idag så blev det en tur in till stan för att gå med familjen på julmarknaden. Var lite trevligare än sist, var även lite varmare denna dagen. Så då passade jag även på att ta lite fler bilder.  Vi for även förbi ett hus som hade väldigt speciell belysning och som även spelade musik. Jag är väldigt glad att jag inte är deras granne om man säger så...

Annars har det inte hänt alltför mycket. Försöker innerligt att få ned min älskade pojkvän och min underbara bästis hit till Oslo. Det går inte alltför bra när de tror att vi är en demokrati, när alla borde veta att vi egentligen är en diktatur med mig som enväldig ledare. Men att övertyga Jenna och Simon om det går inte så bra...
Sedan har jag funnit två underbara lägenheter som ligger på Frogner. Tror dock att jag ska vänta mer till sommaren med lägenhetssökandet. Då får jag lite mer tid att spara ihop pengar för att köpa en lägenhet och ta lån. Usch så vuxet det lät... Ta lån....

Nu har jag varit vaken tillräckligt för idag. Bilder dyker upp under morgondagen.  God natt.

So I'll leave you with this
You know that big ball of radiation we call the sun?
Well it'll burst you into flames
If you stay in one place too long
That is if the static don't get you first
So remember even if you're dusted
You may be gone
But out here in the desert
Your shadow lives on without you

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...