söndag 26 december 2010

En dag med massa sår och bilder på julklapparna

För tillfället fördriver jag tiden med att vänta. Vänta på att mina allergiutslag eller vad det än är jag har i ansiktet bara ska försvinna, att mitt sår på foten jag fick i duschen idag bara ska läka och att tiden ska gå lite fortare, bara hoppa fram ett par minuter eller så. Idag ska jag nämligen hem till Erica för att se på film. Känner att det var otroligt länge sedan jag spenderade tid hemma hos någon annan, och den tiden spenderas fint hos Erica.
Sedan får det gärna bli vår snart, mars ännu tidigare och sommaren, ja den får gärna komma i ett ögonblick.
Men det är nog lika bra att tiden går som den ska, för annars gnäller man om att man missar massa saker.


Här kommer ett collage på mina julklappar som jag fått hittills. Det var en riktigt bra jul iår måste jag ju säga.

Muffinsformar, strössel och Dali-klockan kommer från Robin och Johanna.
Filtret och kameralinsrengöringsvätska kommer från Jörgen.
Dead Sea Salt Spa set med saltskrub, schampoo, hårserum och tandkram, och SingStar + Guitar från mamma.
Zombie sångboken kommer från Erica.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...