fredag 10 december 2010

En lista

Fick ett bra tips av denna läsaren om att jag borde skriva en lista över saker jag vill skriva i bloggen. Har lite planer om en inläggsserie som kommer att dyka upp nu under december, utöver denna lista som kommer nedan. Den riktiga varianten finner du hos denna bloggaren, men jag känner verkligen inte för att skriva om allt. Nu har jag verkligen tagit de aningens lättare sakerna att skriva om...

Presentera mig själv.
Min första kärlek.
Vad är kärlek.
Min bästa vän.
Ett ögonblick.
I min handväska.
Mina drömmar.
Mitt favoritminne.
Det här upprör mig.
Det här får mig att må bättre.
Det här får mig att gråta.
Mina rädslor.
Min favoritplats.
Det här saknar jag.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...