onsdag 22 december 2010

En smådålig dag

Vaknade upp med ett huvud som blivit påkörd av ett tåg för att sedan bli backad över för att återigen bli överkört. Sedan kom resten av förkylningen och halsontet. Det känns som om jag har något slags vasst ludd akom halsmandlarna. Ingen trevlig känsla måste jag säga.
Har sovit större delen av dagen, och den vakna tiden har jag spenderat i min säng läsandes No Humans Involved av Kelley Armstrong. En riktigt bra och spännande bok. Så pass bra att den blev utläst idag. Så då var jag ännu en gång tom på böcker hemma...

Förhoppningsvis så går vad jag än har över till på fredagen. Har ingen lust att vara förkyld på julafton.

Nu ska jag luska vidare i det hela bildproblemet och i extrema fall byta bloggportal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...