söndag 19 december 2010

Ett annat ögonblick



Den övre bilder är från Green Day konserten den 12 oktober 2009. Det var den enda Greed Day konserten som jag har lyckats få med mig min D5000 in, och vilken lycka. Fick en liten bildserie där Bille Joe ser rätt in i kameran. På ett av de senare bilderna så ler han även rätt in i kameran. Det var lite awesome.

Sedan i juni 2010 var det dags för Green Day konsert nr 2. Denna gången var även min bror Robin och hans kompis Elsa på besök i Oslo för att följa med på konserten.
Robin har varit ett stort fan av GD sedan barnsben och dagen innan konserten bestämde vi oss för att stalka GD utanför deras hotell. Efter en dryg timma kommer Tré Cool passerande förbi och vi var inte sena på att hoppa på stackaren.
Robin blev lycklig. Så pass lycklig att han nästan fick astma-attack. Vissa är lite mer fan än andra.

1 kommentar:

  1. Jag skulle också ha försökt smuggla in min kamera. Det är riktigt löjligt att man inte får fota på vissa konserter. Man har ju betalat dyra pengar för konserten så då ska man också få fota.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...