torsdag 9 december 2010

Lekning på Outland

Äntligen torsdag och det innebär spelande på Outland. Denna gången var även Erica med, var ett tag sedan hon var där. Märktes även att en hel del andra personer som man i vanliga fall ser (och hör) där på torsdagen inte var det. Men vi hade det trevligt ändå.
Jag och Erica gick förbi Burger King vid Egertorvet för att köpa med oss lite mat. Jag beställde en vanlig kyckling baguette, inget speciellt bara vanlig kyckling. När vi kommer fram till butiken och ska äta så har jag inte alls fått kyckling utan något hamburgerköttbaguette. Oh joy Burger King. Det är en gång som jag har lyckats få rätt beställning där, oavsett vilket språk eller hur mycket armviftande jag använder. Och nu är det tre olika Burger Kings vi pratar om. Men nu kommer säkert fråga, varför äter du där? Jo, för nu har det blivit lite spännande att se vad jag får för något. Men det jag fick idag var inte gott.

Imorgon är det dagen med lycka. Biljetter till My Chemical Romance konsert skall införskaffas på ett eller annat sätt.

Nu är det dags för sömn. Ska upp tidigt för jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...