fredag 31 december 2010

Presenter från Skellefteå

Toffelsockor från svärmor Erica. Du anar inte hur underbara de är. Alldeles mysiga och varma :)

Simons present kom i en liten uppenbar påse.

I påsen bodde det en liten pingvin. När jag och Simon blev tillsammans för snart 4,5 år sedan kallades han för Pingu. Så en liten pingvin från Simon var ju bara för sött :)


Och nu bor den på mitt armband som jag fick av Simon i 20-årspresent med den andra berlocken från Thomas Sabo (fyrklövern. Som var en fyra årspresent av Simon. Ett blad för varje år vi varit tillsammans) och två berlocker jag fått av farmor.

Och nu så sitter armbandet kring min handled och dinglar.

1 kommentar:

  1. Jag har också önskat mig tofflor. Det är ju det bästa som finns :) Men på min önskelista står tofflor som går att värma i micron.. Bättre än så kan det nog inte bli. Får se vad tomten kommer med.. En försenad julklapp av sambon kanske :D

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...